REGULAMIN
WARSZAWSKIEGO CENTRUM ATLETYKI

(dalej: „Regulamin”)
z dnia 01.01.2025

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Regulamin, stanowiący regulamin w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego, świadczenie usług w zakresie korzystania z oferty Klubu i stanowi integralną część tej umowy. określa prawa i obowiązki stron umowy o
    2. Warszawskie Centrum Atletyki, Bajor i Wspólnicy, Sp. j. z siedzibą w Warszawie, ul Zofii Roesler 2, (dalej „WCA” lub „klub”) świadczy usługi dla członków klubu oraz osób korzystających z usług WCA na podstawie kart partnerskich (Multisport, Medicover, Fit Profit).
    3. Korzystanie z usług Warszawskiego Centrum Atletyki jest możliwe po zapoznaniu się z Regulaminem i oznacza akceptację jego postanowień.
    4. Członkiem klubu może zostać osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba niepełnoletnia lub pełnoletnia osoba posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych za pisemną zgodą swojego przedstawiciela ustawowego (dalej: „członek klubu”). Za zgodę, o której mowa powyżej uznaje się podpisanie przez przedstawiciela ustawowego deklaracji członkowskiej, do której załącznik stanowi Regulamin.
    5. Członkostwo w klubie rozpoczyna się z dniem wniesienia opłaty członkowskiej, podpisania deklaracji członkowskiej oraz Regulaminu.
    6. Członkostwo w klubie potwierdzone jest wydaniem imiennej karty członkowskiej na warunkach określonych w deklaracji członkowskiej.
    7. Osoba inna, poza wskazaną w deklaracji członkowskiej, nie może korzystać z usług świadczonych przez WCA.
    8. Do uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez klub oraz korzystania z siłowni uprawnieni są członkowie klubu zarówno wykupujący wejście jednorazowe, posiadający karnet, jak i osoby korzystające z kart sportowych, takich jak Multisport, Medicover, Fit Profit. Użytkownicy kart sportowych mają prawo do korzystania z usług klubu na zasadach określonych przez warunki korzystania z danej karty sportowej, w tym ewentualnych dopłat wymaganych przez wystawcę karty szczegółowo opisanych w pkt.
  2. ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ODPOWIEDZIALNOŚCI NA TERENIE KLUBU
    1. Członek klubu/posiadacz karty partnerskiej oświadcza, że nie będzie powodował zagrożenia zdrowia innych członków klubu i obsługi klubu oraz nie będzie podejmował działań powodujących straty lub uszczerbek na mieniu WCA.
    2. Członek klubu/posiadacz karty partnerskiej będzie stosował się do poleceń kierownictwa oraz pracowników WCA, w szczególności w zakresie prowadzonych treningów i zajęć sportowych.
    3. Członek klubu/posiadacz karty partnerskiej odbywa treningi i uczestniczy w zajęciach sportowych, korzystając z wyposażenia i urządzeń WCA z zachowaniem wszelkich zasad ostrożności i bezpieczeństwa.
    4. WCA zaleca wszystkim członkom klubu/posiadaczom kart partnerskich poddanie się badaniom lekarskim przed podjęciem jakiejkolwiek aktywności fizycznej w klubie (w celu określenia ewentualnych przeciwwskazań i zagrożeń związanych z uczestniczeniem w zajęciach sportowych) oraz zawarcie dobrowolnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
    5. WCA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty poniesione przez członka klubu/posiadacza karty partnerskiej w wyniku niestosowania się do Regulaminu. Każdy taki przypadek będzie, jednakże rozpatrywany przez WCA indywidualnie, mając na uwadze minimalizowanie ewentualnej straty poniesionej przez członka klubu/posiadacza karty partnerskiej.
    6. WCA może poprosić członka klubu/posiadacza karty partnerskiej o opuszczenie klubu w przypadku nieodpowiedniego zachowania na terenie WCA.
    7. WCA może zawiesić lub odebrać członkostwo członkowi klubu w przypadku podejrzeń o stwarzanie zagrożenia zdrowia w stosunku do innych członków klubu lub pracowników klubu, lub działania na szkodę mienia WCA, po uprzednim, bezskutecznym wezwaniu do zaniechania naruszeń.
    8. WCA może dochodzić roszczeń w stosunku do członka klubu/posiadacza karty partnerskiej z tytułu rekompensaty za ewentualne straty lub uszczerbek na mieniu WCA powstałych w wyniku działań członka klubu/posiadacza karty partnerskiej.
    9. WCA jest monitorowane w celach bezpieczeństwa osób oraz ochrony mienia. Przebywanie na terenie placówki jest rejestrowane za pomocą kamery w formie nagrań wideo. Nagrania te mogą zostać wykorzystane w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych jako materiał dowodowy. Monitoring ma charakter prewencyjny, mający na celu zapewnienie bezpieczeństwa oraz wysoką jakość świadczonych usług. Nagrania z monitoringu są przechowywane przez okres nieprzekraczający miesiąca od dnia nagrania, chyba że przepisy prawa wymagają dłuższego okresu przechowywania. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, prosimy o opuszczenie klubu.
  3. ZASADY WNOSZENIA OPŁAT ZA KARNETY CZŁONKOWSKIE
    1. Opłaty za karnety członkowskie mogą być wnoszone gotówką, kartą płatniczą lub przelewem.
    2. Klub oferuje karnety na 8 wejść, 12 wejść oraz karnet bez ograniczonej liczby wejść „No limits” oraz wejście jednorazowe zgodnie z cennikiem, który znajduje się przy recepcji klubu oraz na stronie http://www.wcapro.pl.
    3. Karnet jest ważny od deklarowanego dnia jego aktywacji przez kolejne 30 dni.
    4. Jedno wejście upoważnia do uczestnictwa w jednym treningu.
    5. Członek klubu może raz w roku zawiesić karnet członkowski na maksymalny okres 7 dni.
    6. Niewykorzystane wejścia w ramach karnetów z limitem (8 lub 12 wejść) nie przechodzą na kolejny miesiąc ani nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 5.5.
    7. Członkowie klubu mają prawo do zniżki w wysokości 15% na usługi oferowane przez klub, w przypadku gdy należą do jednej z poniższych grup: dzieci, uczniowie, studenci, seniorzy, osoby z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu I lub II oraz osoby pełniące służbę mundurową po okazaniu dokumentu potwierdzającego do odpowiedniej grupy lub uprawnienia do zniżki.
  4. KARTY SPORTOWE
    1. Klub honoruje następujące karty sportowe: Medicover, Fit Profit:
      1) Medicover: w przypadku korzystania z karty Medicover, posiadacze kart partnerskich zobowiązani są do uiszczenia dopłaty w wysokości 5 zł lub 10 zł, zależnie od rodzaju karty lub firmy, z której pochodzi karta. Dopłata jest uzależniona od informacji przekazanych w SMS-ie, który posiadacz karty partnerskiej okazuje podczas rejestracji w systemie.
      2) Fit Profit: bez dodatkowych opłat.
  5. ZMIANY REGULAMINU
    1. WCA zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej oraz podania do wiadomości w formie ogłoszenia dostępnego przy recepcji klubu. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 (czternaście) dni.
    2. Członek klubu, który nie zgadza się na wprowadzone zmiany, może do dnia ich wejścia w życie wypowiedzieć członkostwo ze skutkiem nie później niż na dzień poprzedzający dzień wyjścia w życie wprowadzonych zmian.
    3. Wypowiedzenie członkostwa składa się na piśmie lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail pod adres: recepcja@wcapro.pl
    4. W przypadku wypowiedzenia członkostwa, w związku ze zmianą Regulaminu, w trakcie okresu obowiązywania karnetu członkowskiego, członkowi klubu przysługuje zwrot części opłaty za niewykorzystany okres karnetu. Zwrot zostanie obliczony proporcjonalnie do niewykorzystanych usług, z których członek klubu nie mógł skorzystać, licząc od dnia skutecznego rozwiązania członkostwa.
    5. W przypadku, gdy klub nie może świadczyć usług z powodów leżących po stronie klubu (np. remont, awaria, brak dostępności trenera), członek klubu ma prawo do:
      1) proporcjonalnego zwrotu opłaty za niewykorzystane dni lub wejścia
      2) przedłużenia ważności karnetu o niewykorzystaną liczbę wejść
    6. Zwrot opłaty lub przedłużenie ważności karnetu nie przysługuje, jeżeli klubowicz nie wykorzystał karnetu z własnych powodów (np. brak czasu, choroba), z wyjątkiem sytuacji indywidualnie uzgodnionych z uprawnionymi przedstawicielami klubu.
  6. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG KLUBU
    1. Każdy członek klubu/posiadacz karty partnerskiej ma prawo do korzystania ze sprzętu i urządzeń znajdujących się na terenie WCA.
    2. Wejście do klubu jest możliwe jedynie po okazaniu opłaconej karty członkowskiej lub karty partnerskiej. W przypadku zagubienia karty, członek klubu zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie WCA. WCA może pobrać opłatę za wystawienie duplikatu karty członkowskiej, zgodnej z cennikiem obowiązującym w dniu wystawienia duplikatu w/w karty.
    3. Na terenie klubu można przebywać jedynie w godzinach otwarcia a członkowie klubu/posiadacze karty partnerskiej zobowiązani są opuścić klub przed jego zamknięciem. WCA może dokonać zmian godzin otwarcia klubu, zmian w grafikach zajęć oraz zmian trenerów prowadzących zajęcia, sekcje i treningi personalne. Zmiany te nie stanowią zmiany deklaracji członkowskiej. Zmiany będą ogłaszane z odpowiednim wyprzedzeniem, poprzez zamieszczenie informacji na terenie klubu, na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.
    4. Sprzęt i urządzenia klubowe mogą być używane wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem, a po zakończeniu treningu odkładane na właściwe dla nich miejsce.
    5. W przypadku zauważenia jakichkolwiek usterek sprzętu lub urządzeń użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie pracownika WCA.
    6. Członek klubu/posiadacz karty partnerskiej nie może podejmować jakichkolwiek prób napraw lub modyfikacji sprzętu i urządzeń klubowych.
    7. Członek klubu/posiadacz karty swoim zachowaniem lub sposobem prowadzonego treningu nie może przeszkadzać innym członkom klubu.
    8. Zasady dotyczące stroju i sprzętu na zajęciach sztuk walki:
      1) zajęcia MMA INTRO:
      a) wymagany: wygodny strój sportowy;</spań>
      b) zajęcia odbywają się boso, bez wymaganego dodatkowego sprzętu;
      2) zajęcia MMA:
      a) wymagany: wygodny strój sportowy, ochraniacze na piszczele, rękawice bokserskie i MMA (otwarte), ochraniacz na szczękę;
      b) opcjonalny: ochraniacze na łokcie i kolana, suspensor (ochraniacz krocza dla mężczyzn), kask ochronny;
      c) zajęcia odbywają się boso;
      3) zajęcia kickboxingu:
      a) wymagany: ochraniacze na piszczele, rękawice bokserskie i MMA (otwarte), ochraniacz na szczękę;
      b) opcjonalny: suspensor (ochraniacz krocza dla mężczyzn), kask ochronny;
      c) zajęcia odbywają się boso;
      4) zajęcia BJJ (brazylijskiego jiu-jitsu):
      a) wymagany: wygodny strój sportowy lub kimono, w zależności od poziomu uczestnika (ustalane z trenerem);
      b) zajęcia odbywają się boso;
      5) zajęcia boksu:
      a) wymagany: rękawice bokserskie, obuwie na zmianę (sportowe lub bokserskie), ochraniacz na szczękę;
      b) opcjonalny: kask ochronny;
      6) zajęcia na siłowni:
      a) wymagany: wygodny strój sportowy, obuwie na zmianę, ręcznik.
      Członkowie klubu/posiadacze karty partnerskiej, którzy nie przestrzegają zasad dotyczących stroju lub wyposażenia, mogą zostać niedopuszczeni do zajęć ze względów bezpieczeństwa. Ostateczne decyzje w sprawach dotyczących stroju i sprzętu należą do trenera prowadzącego zajęcia.
    9. W przypadku zajęć sportowych prowadzonych na terenie zewnętrznym klubu, członkowie klubu/posiadacze karty partnerskiej zobowiązani są do zmiany obuwia przed wejściem do sal treningowych.
    10. Wszystkie szafki klubowe powinny być opróżnione przed zamknięciem klubu. WCA może usunąć i złożyć w depozycie rzeczy pozostawione po zamknięciu klubu. WCA zaleca członkom klubu/posiadaczom karty partnerskiej nieprzynoszenie cennych przedmiotów na teren klubu. WCA nie odpowiada za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie rzeczy pozostawionych w szafkach, lub na terenie klubu, chyba że szkoda powstała z winy umyślnej WCA.
    11. Członkowie klubu/posiadacze karty partnerskiej zobowiązani są do zachowania ogólnie przyjętych norm higieny osobistej.
    12. Spożywanie alkoholu, niedozwolonych środków dopingujących i stymulujących, narkotyków oraz innych środków odurzających, a także przebywanie w stanie nietrzeźwym, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków na terenie klubu jest surowo zabronione.
    13. Palenie tytoniu jest dozwolone wyłącznie na zewnętrznym terenie klubu w miejscu do tego przeznaczonym.
    14. Sprzedaż jakichkolwiek towarów i usług na terenie klubu jest zabroniona bez uprzedniej, pisemnej zgody WCA.
    15. Wykonywanie zdjęć i filmów oraz umieszczanie ogłoszeń na terenie klubu jest zabroniona bez uprzedniej, pisemnej zgody WCA.
  7. ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU
    1. Ze względu na charakter świadczonych usług, które mogą obejmować utrwalenie uczestnictwa w zajęciach, członek klubu/ posiadacz karty partnerskiej niniejszym oświadcza, że wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku w przypadku utrwalania zajęć, zarówno w formie fotografii, jak i materiałów wideo. Członek klubu/ posiadacz karty partnerskiej nie będzie rościł sobie praw majątkowych w związku z wykorzystaniem tych materiałów.
    2. Członek klubu/ posiadacz karty partnerskiej ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na rozpowszechnianie swojego wizerunku, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wykorzystania wizerunku dokonanego przed jej wycofaniem.
    3. Członek klubu/ posiadacz karty partnerskiej zostanie każdorazowo poinformowany, jeżeli na terenie klubu pojawi się osoba wykonująca zdjęcia lub nagrywająca wideo.
    4. Materiały wideo i zdjęcia będą wykorzystywane wyłącznie przez kanały należące do WCA lub powiązane z klubem, i będą wykorzystywane w celach promocyjnych oraz marketingowych związanych z działalnością klubu. Członkowie klubu/ posiadacze kart partnerskich, którzy nie wyrażają zgody na bycie utrwalonymi na zdjęciach lub wideo, zobowiązują się do niepozowania oraz usunięcie się z przestrzeni, w której wykonywane są zdjęcia lub nagrania. W przypadku zdjęć grupowych lub ujęć wideo członek klubu/ posiadacz karty partnerskiej powinien poinformować osobę wykonującą materiał w momencie jego powstawania, aby mogła ona zareagować odpowiednio i usunąć go z ujęcia.
    5. Materiały będą wykorzystywane wyłącznie w celach promocyjnych klubu, nie będą przekazywane
  8. REKLAMACJE I ROZWIĄZANIE UMOWY
    1. W przypadku reklamacji dotyczących świadczonych usług członek klubu/posiadacz karty partnerskiej może zgłosić ją osobiście w siedzibie WCA lub wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@wcapro.pl, lub recepcja@wcapro.pl
    2. Reklamacja powinna zawierać dane członka klubu/posiadacza karty partnerskiej, opis problemu oraz oczekiwania dotyczące rozwiązania sprawy.
    3. WCA zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.
    4. Wszelkie decyzje dotyczące rezygnacji z usług lub rozwiązywania umowy wymagają pisemnego lub elektronicznego zgłoszenia na adres e-mail: recepcja@wcapro.pl lub kontakt@wcapro.pl, lub osobiście w siedzibie klubu.
  9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    1. Administratorem danych osobowych członka klubu jest Warszawskie Centrum Atletyki, Bajor i Wspólnicy Sp. j. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Zofii Roesler 2, 01-991 Warszawa.
    2. WCA przetwarza dane osobowe członka klubu/ posiadacz karty partnerskiej w celu wykonania umowy, w tym umożliwienia korzystania z usług klubu, zapewnienia bezpieczeństwa uczestników oraz w celu realizacji obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa, takich jak obowiązki podatkowe i rachunkowe. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych stanowią załącznik nr 1 do Regulaminu.
  10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Regulamin WCA obowiązuje wszystkich członków klubu/posiadaczy karty partnerskiej.
    2. Regulamin stanowi integralną część umowy o świadczenie usług przez WCA i obowiązuje wszystkich członków klubu/ posiadaczy karty partnerskiej.
    3. Pozasądowe rozwiązywanie sporów:
      1) członek klubu/posiadacz karty partnerskiej będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, w tym:
      a) złożenia wniosku do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej w celu wszczęcia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu;
      b) skierowania sprawy do stałego sądu polubownego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej;
      c) zwrócenia się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, lub organizacji społecznej zajmującej się ochroną praw konsumentów (np. Federacja Konsumentów).
    4. Członek klubu/ posiadacz karty partnerskiej będący konsumentem może również skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR umożliwia składanie skarg związanych z zobowiązaniami umownymi wynikającymi z umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług zawartej przez konsumentów i przedsiębiorców w Unii Europejskiej.
    5. Skorzystanie z pozasądowych metod rozwiązywania sporu jest dobrowolne. Obie strony, tj. członek klubu/ posiadacz karty partnerskiej i WCA, muszą wyrazić zgodę na podjęcie takiego postępowania. Korzystanie z tych metod nie wpływa na prawo członka klubu/ posiadacza karty partnerskiej do dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej.
    6. Zmiany o charakterze nieistotnym, takie jak korekty redakcyjne, stylistyczne lub doprecyzowania, które nie wpływają na prawa i obowiązki członków klubu/posiadaczy kart partnerskich, nie stanowią zmiany Regulaminu i nie wymagają informowania członków klubu/posiadaczy kart partnerskich.

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Szanowni Klubowicze,

zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rade (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z dnia 04.05.2016 r.), poniżej przekazujemy Wam szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Warszawskim Centrum Atletyki.

Administrator Danych Osobowych i Inspektor Ochrony Danych

Administratorem Waszych danych osobowych jest Warszawskie Centrum Atletyki, z siedzibą w Warszawie, ul. Zofii Roesler 2, 01-991 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się pod nr tel.: 22 833 83 83 lub za pośrednictwem adresu e-mail: wca.recepcja@gmail.com.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można kontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@perfectinfo.pl.

Cel i okres przetwarzania Państwa danych osobowych
Wasze dane będą przetwarzane przez WCA w celach:

  • zawarcia i realizacji umowy (wstęp do siłowni i zakup karnetu) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • dokumentowania świadczonych usług, poprzez prowadzenie dokumentacji podatkowej oraz wystawianie i
    przechowywanie faktur, co stanowi obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    wynikający z ustawy z dnia 29 września 1997 r. o rachunkowości,
  • zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z siłowni, innym osobom przebywającym na jej terenie oraz
    personelowi WCA, co stanowi obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikający z
    art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, a także prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6
    ust. 1 lit. f RODO),
  •  dochodzenia ewentualnych roszczeń zaistniałych w wyniku korzystania z siłowni lub obrony przed nimi, co stanowi
    prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  • promowania prowadzonej działalności poprzez utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku osób uczestniczących w
    organizowanych zajęciach/treningach na podstawie uprzednio wyrażonej w tym celu zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług sportowych będą przechowywane do czasu jej zakończenia, a następnie przez okres 5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym zostały rozliczone płatności. Dane osobowe pozyskane za pośrednictwem monitoringu wizyjnego przetwarzane są do 30 dni od dnia nagrania. Wizerunek utrwalony podczas zajęć/treningów będzie przetwarzany do czasu cofnięcia wyrażonej w tym celu zgody. Okresy te mogą zostać wydłużone do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia ewentualnych roszczeń.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Waszych danych osobowych mogą być podmioty, świadczące na rzecz WCA usługi na podstawie zawartych umów (np. dostawcy przesyłek kurierskich, dostawcy systemów IT, biura rachunkowe), a także podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa (np. banki i inne instytucje w związku z realizacją przelewów, firmy audytorskie).

Prawa osób, których dane dotyczą
Na zasadach określonych w RODO, osobom korzystającym z siłowni przysługuje prawo do:

  • dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
  • przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora informacji o przetwarzanych danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Pozostałe informacje
Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa ich podania może jednak uniemożliwić korzystanie z siłowni.