Fitness bikini

Pewnego rodzaju kulturystyka, tylko tu zamiast nacisku na mięśnie podkreśla się sylwetkę bez tłuszczu. Coś dla Pań, które chcą pochwalić się szczupłą, zdrową i wysportowaną sylwetką nie tylko latem, ale każdego dnia.

Specjalistki zgodnie twierdzą, że ta dyscyplina sportu „kształtuje nie tylko mięśnie, ale przede wszystkim charakter”.

Korzyści płynących z fitnessu jest naprawdę bardzo dużo. Oto niektóre z nich: przyśpieszenie metabolizmu, kształtowanie sylwetki, odporność na urazy, lepszy nastrój (przez wytwarzanie podczas ćwiczeń endrofiny – hormonu szczęścia), lepsza sprawność w łóżku, zabicie nudy, podniesienie poczucia własnej wartości, mniejsze ryzyko nowotworowe (badania wykazały, że trening siłowy stosowany trzy razy w tygodniu przez sześć miesięcy pomógł w zmniejszeniu stresu oksydacyjnego, czyli obciążenia tlenowego – występującego w komórkach żywego organizmu – stanu zaburzonej równowagi między antyoksydantami – przeciwutleniaczami, a prooksydantami – utleniaczami), pozytywny wpływ na sprawy kardiologiczne, brak problemów z bezsennością, a także… ćwiczenie IQ (wysiłek fizyczny sprawia, że nasz mózg pracuje sprawniej i jest zdolny do bardziej wymagających zadań).

Już dziś przyjdź do WCA i poznaj trenerów, którzy pomogą Ci dogłębnie poznać tajniki fitnessu bikini. Bo, niestety, fitness to jeden z tych sportów, który przynajmniej w pierwszym etapie powinien być uprawiany pod czujnym i zawodowym okiem trenera. Tu nie ma miejsca na pomyłki, bo za nie można zapłacić naprawdę wysoką cenę.

Ale fitness to przede wszystkim styl życia. Nasze ciężkie i wytrwałe treningi muszą iść w parze z dietą, której podstawą jest brak mięsa (poza kurczakami, ale te też tylko w wydaniu gotowanym albo z grilla), owoców i przypraw. Może zaboleć! Ale spokojnie, z naszymi dietetykami nie ma rzeczy niemożliwych. Oni postarają się, żeby zabolało jak najmniej…

red. MG

Komentarze

Koszyk (0) benefit handicap
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację polityki cookies.